منتو دکور

لرنو وب

منتو دکور مرجع تخصصی دکوراسیون در سراسر ایران

طراحی دکوراسیون داخلی

منتو دکوراسیون بخشی از مرکز ارائه محتوای تخصصی سایت منتو است که در زمینه دکوراسیون فعالیت میکند.

منتو دکوراسیون مقالات تخصصی در موضوعات طراحی دکوراسیون داخلی , معماری , نمای ساختمان , کاغذ دیواری , چیدمان آشپزخانه و کابینت و مبلمان , دکوراسیون اداری , دکوراسیون داخلی منازل مسکونی و .... ارائه می کند.

طراحی دکوراسیون

منتو دکوراسیون همراه و مرجعی حرفه ای در کنار شما در زمینه مقالات تخصصی در ارتباط با دکوراسیون , طراحی دکوراسیون و دکوراسیون داخلی و کلیه خدمات مورد نیاز جهت داشتن محیطی بهتر برای زندگی .

منتو دکوریشن مرجع تخصصی : دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون (جدیدترین مطالب تخصصی در این زمینه را در این سایت بخوانید)

مبلمان ال در دکوراسیون داخلی منزلاستفاده از مبلمان ال در دکوراسیون منزل تنوع و زیبایی خاصی به دکوراسیون داخلی منزل شما می بخشدو به شما در طراحی هرچه بهتر دکوراسیون داخلی منزل خود کمک میکند.

با توجه به کمبود فضا در خانه های امروزی طراحان داخلی هم لزوم تغییر در جزئییات مربوط به دکوراسیون داخلی را به در دستور کار خود گنجاندد. این نوع طراحی برای فضاهای امروزی دلنشین و چند منظوره می نماید. مبلمان ال خواصی دارد که آن ها را از سایر انواع مبلمان متمایز مینماید.

1- نظمی نوین :این ساختار به طور نا خودآگاه به ایجاد نظمی نوین در چیدمان داخلی منزل می انجامد.


2- کانون گرم خانواده:اینکه با توجه به دور تر شدن اعضائ خانواده این فرم دوباره بعد از یک روز پر مشغله افراد را کنار هم و در کانون گرم خانواده قرار می دهد.

3- یک تیر و دو نشان :گاه کاربری یک اثر می تواند چند جانبه باشد مثلا یک جوان مجرد می تواند با خرید این نوع مبلمان از آن برای خواب و استراحت روزانه نیز بهره ببرد .

4- چیدمان متنوع : این طراحی به شما کمک می کند تا بتوانید در یک فضای کوچک چیدمانی متنوع ایجاد کنید و اگر هم فضای بزرگی در اختیار دارید می توانید از این نوع مبلمان برای نشیمن اعضای خانواده استفاده کنید .

5- فنگ شویی :صاحب نظران علم فنگ شویی ساختار ال مانند را راه خوبی برای جریان انرژی مثبت در محیط خانه می دانند.

کاناپه یا مبلمان ال شکل می تواند به عنوان نقطه کانونی اتاق نشیمن به حساب آید. در این حالت، رنگی را برای دیوارها انتخاب کنید که اجازه دهد کاناپه در فضا بدرخشد. به عنوان مثال، رنگ قرمز یا زرد برای دیوار مناسب است به شرطی که کاناپه شما سفید، مشکی یا کرم باشد. مخالف این نیز می تواند بسیار جذاب باشد. اگر می خواهید که کاناپه، نقطه کانونی فضا باشد، در هر حال رنگ دیوار و کاناپه باید متضاد باشند که البته می توانید با اضافه کردن کوسنهایی هماهنگ با رنگ دیوار این تضاد را دلنشین تر کنید.

چنانچه نمی خواهید مبلمان به عنوان نقطه کانونی در فضا به چشم آید، باید رنگ دیوار و کاناپه ی روبه روی آن را هماهنگ در نظر بگیرید تا کاناپه در بافت دیوار پنهان شود. به عنوان مثال، اگر رنگ قهوه ای شکلاتی را برای کاناپه انتخاب کردها ید، از رنگ کرم برای دیوار استفاده کنید. در هر حال در نظر داشته باشید زمانی که مبلمان شما به عنوان نقطه کانونی فضا است، باید با تم و سبک فضا هماهنگ باشد.

برای تغییر فصلی این کاناپه ها به جای تغییر روکش مبل، از لباس مبل کمک بگیرید. لباس مبل دائمی نیست و اجازه می دهد بتوانید به صورت فصلی، روکش کاناپه را تغییر دهید. برای پاییز و زمستان از پارچه های سنگین و بافتدار و در فصل بهار و تابستان از پارچه هایی نازک و سبک برای لباس مبل استفاده کنید.

در فصلهای سرد سال از پتوهایی روی دسته و پشتی این کاناپه استفاده کنید. این پتوهای نازک علاوه بر ایجاد سطحی گرم، با رنگ و طرح خود به دکوراسیون جذابیت می بخشند.

Author: mehman
معرفی نویسنده

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بخش های دیگر منتو

منتو دکور  منتو عروس منتو فان  منتو سلامت