منتو دکور

لرنو وب

منتو دکور مرجع تخصصی دکوراسیون در سراسر ایران

طراحی دکوراسیون داخلی

منتو دکوراسیون بخشی از مرکز ارائه محتوای تخصصی سایت منتو است که در زمینه دکوراسیون فعالیت میکند.

منتو دکوراسیون مقالات تخصصی در موضوعات طراحی دکوراسیون داخلی , معماری , نمای ساختمان , کاغذ دیواری , چیدمان آشپزخانه و کابینت و مبلمان , دکوراسیون اداری , دکوراسیون داخلی منازل مسکونی و .... ارائه می کند.

طراحی دکوراسیون

منتو دکوراسیون همراه و مرجعی حرفه ای در کنار شما در زمینه مقالات تخصصی در ارتباط با دکوراسیون , طراحی دکوراسیون و دکوراسیون داخلی و کلیه خدمات مورد نیاز جهت داشتن محیطی بهتر برای زندگی .

منتو دکوریشن مرجع تخصصی : دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون (جدیدترین مطالب تخصصی در این زمینه را در این سایت بخوانید)

تزیین بسیار زیبای دکوراسیون منزل با ظروف سفالیتزیین بسیار زیبای دکوراسیون منزل با ظروف سفالی به شما کمک میکند دکوراسیون داخلی منزل خود را بسیار زیبا طراحی کرده و از آن لذت ببرید.

شاید همه ما گاهی دوست داشتیم ظروف مورد استفاده در منزلمان را تغییر دهیم و تنوعی در آنها ایجاد کنیم ولی مشابه بودن ظروف موجود در بازار باعث شده از این تصمیم منصرف شویم و با سرویسهای غذاخوری و پذیرایی سابق خود نیازمان را برطرف کنیم . ولی تصور کنید اگر یک روز وقتی برای صرف غذا به سر سفره یا میز می آیید می بینید که خانم خانه سلیقه زیادی به خرج داده اند و ظروفی جدید و متفاوت را برای سرو غذا آماده کرده اند , فکر می کنم احساس خوبی خواهید داشت. ظروف دست ساز سفالی می توانند چنین تجربه متفاوتی را برای ما ایجاد کرده و باعث شوند تا حسی متفاوت در زمان استفاده از آنها داشته باشیم . 

تنوع  رنگ و تفاوت در نوع لعابهای این ظروف و همچنین دست ساز بودنشان باعث می شوند حسی نستالژیک در شما ایجاد شود که باعث ایجاد آرامش خواهد شد و به تبع آن لذتی دو چندان از صرف غذا.

ظرف هاي سفالي را مي توانند با شمعدان هاي سفالي به دکوراسيون داخلي خانه تان مهمان کنيد، اين شمعدان هاي مي توانند يا ديواري باشند و يا به صورت روميزي. فرقي نمي کند، هر کدام از آن ها زيبايي خاص خودشان را دارند و شما مي توانيد بر حسب سليقه تان آن ها را انتخاب کنيد.

از جادوي گل و گياه در دکوراسيون داخلي غافل نشويد. اين گياهان در خانه شما معجزه مي کنند، مخصوصا اگر گلدان هاي شان هم سفالي باشد. گلدان هاي سفالي را از هر جايي که اراده کنيد مي توانيد بخريد، آن قدر که تنوع اين گلدان ها زياد است، مطمئنا شما را گيج و سر در گم خواهد کرد. اما هر قدر هم که تلاش کنيد، باز هم نمي توانيد خودتان را مجاب کنيد که تعداد زيادي از اين گلدان هاي سفالي را تهيه منکنيد.

اين آباژورها گرچه بدنه هاي سفالي دارند و تقريبا بازگو کننده حس و حال کلاسيک هستند، اما کاملا با دکوراسيون داخلي خانه هاي مدرن جوردر مي آيند. اين آباژورها سفالي کاملا شما را لبريز مي کنند از حس خوب بودن ظروف سفالي در دکوراسيون داخلي خانه تان، کافي است تا کمي به آن ها اطمينان کنيد.

اين ظرف و ظروف سفالي حتي مي توانند به آشپزخانه شما هم راه پيدا کنند، نه اين که فقط قابلمه هاي آبگوشت تان را از اين ظرف هاي سفالي انتخاب کنيد نه، با کمي گشت و گذار ميان مفازه هاي مختلف قطعا مي توانيد قاشق هاي سفالي آن هم با طرح هاي دوست داشتني را پيدا کنيد و از آن ها در دکوراسيون داخلي خانه تان استفاده کنيد.

استفاده از این ظروف در میهمانیها نیز پیشنهاد جالب و هیجان انگیزی است که میزبان را در ذهن میهمان  متفاوت و خوش سلیقه جلوه می دهد . به عنوان مثال تصور ماست و خیار خوش آب و رنگی که در ظرف سفالی با لعاب فیروزه ای و جداره بیرونی قهوه ای رنگ سرو می شود می تواند بسیار اشتهاآور و زیبا باشد .
امتیاز دیگر استفاده از این ظروف این است که علاوه بر کاربرد , این ظروف فضایی تزیینی و دکوراتیو هم به منزل و آشپزخانه ما می دهند و در بسیاری از موارد می توان از آنها به عنوان شیی هنری و دست ساز بر روی میز یا اپن آشپزخانه , داخل کابینتهای شیشه ای و یا قفسه های اتاق پذیرایی و نشیمن نیز استفاده کرد تا حال و هوایی هنری و خاص در دکوراسیون منزل ایجاد کنند .

 

Author: mehman
معرفی نویسنده

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بخش های دیگر منتو

منتو دکور  منتو عروس منتو فان  منتو سلامت