منتو دکور

لرنو وب

لوازم سرویس بهداشتی,خرید لوازم سرویس بهداشتیسرویسهای بهداشتی و حمام ها در طراحی فضای خانه کمترین فضا را اشغال می کنند و گاهی اوقات بیشترین کم لطفی در مورد طراحی دکوراسیون داخلی آنها اتفاق می افتد.در صورتیکه با اندکی دقت در انتخاب مدلهای شیک و خلاقانه سینکهای روشویی و شیرآلات به سادگی می توان دکورهای زیبا و متفاوتی را در این فضاها ایجاد کرد.

برای ایجاد تغییر دکوراسیون حمام و دستشویی راههای مختلفی وجود دارد،یکی از ساده ترین این راه ها همانطور که گفته شد تغییر در نوع شیرآلات مورده استفاده در این فضاها می باشد.با تغییر در نوع شیرآلات مصرفی از استیل ضد زنگ و یا کروم به نوع جدید شیشه ای آن، که امروزه یکی از گران ترین انواع شیرآلات است.می توان به سادگی نگاهی تازه و مدرن در فضا ایجاد کرد.در طراحی های جدید شیر آلات و سینکهای روشویی علاوه بر زیبایی به کاربردی بودن آنها نیز توجه می گردد.

می توانید با انتخاب هوشمندانه و با سلیقه خود در آینه و لوازم دستشویی یک سرویس بهداشتی مدرن و زیبا داشته باشید. همچنین در کنار وسایل و لوازم اصلی دستشویی تزیینات سرویس بهداشتی نقش تعیین کننده در جلوه و زیبایی دارند.

شما می توانید با خرید لوازم سرویس بهداشتی متناسب با طراحی و دیزاین منزل خودتان هماهنگی مناسبی در فضای منزل ایجاد نمایید.

لوازم سرویس بهداشتی

خلاقیت فیلیپ استارک طراح فرانسوی حد و مرز نمی شناسد.بسیاری از اشیائی که وی طراحی کرده است برای همگان شناخته شده است.شیرآلات نیمه شفاف Axor Starck V از مجموعه ی Hansgroheیکی از جدیدترین کارهای وی می باشد.که در ماه آپریل در نمایشگاه میلان از آن رونمایی شد.

لوازم سرویس بهداشتی

سینکهای شفاف شیشه ای به همراه شیرآلات طرح آبشار که توسط Kraus طراحی شده است یکی دیگر از انواع خلاقانه طرحهای شیرآلات و روشویی می باشد.

لوازم سرویس بهداشتی

شیرآلات شیشه ای مجسمه ای طرحهای جدیدی هستند که طراحان را برای بالابردن سطح کیفی پروژه های خود یاری می رسانند.

لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی

شیر زیر یکی از انواع منحصربه فرد ، سفارشی و دست ساز است که از شیشه دمیده شده ساخته شده است.ترکیب شیشه و فلز جذابیتی فوق العاده به این سری از شیرآلات بخشیده است وبه خاطرانعطاف پذیری در طراحی و ساخت با شیشه طیف گسترده ای از طرحها را می توان تولید کرد.

لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی

منبع: khooger.com

Author: Super User
معرفی نویسنده

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بخش های دیگر منتو

منتو دکور  منتو عروس منتو فان  منتو سلامت