منتو دکور

لرنو وب

طراحی دکوراسیون داخلی با مبل تختخواب شو جذابیت زیادی را در طراحی فضای منزل بوجود می آورد.طراحی بسیار زیبای دکوراسیون داخلی با مبل تختخواب شواگر به دنبال مبلمان های تخت خواب شو مدرن تری هستید، پیشنهاد می کنم تا از مبلمان هایی که پشتی های تاشو دارند استفاده کنید، در زیر این مبلمان ها پایه هایی به صورت اهرم قرار دارد و زمانی که بخواهید از این مبل ها به صورت تخت استفاده کنید، تشک ها روی این اهرم ها قرار می گیرد. بعضی از انواع مبلمان های تخت خواب شو آن هایی هستند که هر تکه آن ها قابلیت تا شدن و باز شدن دارد، این مبلمان ها انعطاف پذیری بیشتری دارند و در هر کدام از فضاهای داخلی خانه که بخواهید، می توانید از آن ها استفاده کنید، ولی به طبع سطح اشغال بیشتری هم در دکوراسیون داخلی خانه تان نیاز دارند.

یک اصل اساسی و مهم هنگام انتخاب و خرید هر کالایی مشخص کردن بودجه است. مشخص کردن بودجه برای خرید کاناپه تختخوابشو به شما در انتخاب یک نمونه از میان هزاران مدل و طرح و برند کمک موثری خواهد بود. هزینه خرید این نوع کاناپه برای نمونه های یک نفره و مدل های دو نفره بستگی به جنس بدنه مبلمان و روکش پارچه مبلی دارد که در انواع مختلف گران و ارزان می شوند. ایرانی می خواهید یا خارجی: کاناپه های تختخوابشو ایرانی دارای کیفیت مطلوبی هستند و قیمت مناسبی نیز دارند؛ اما اگر قصد دارید از میان وارداتی ها خرید کنید، باید بدانید که این کاناپه ها بسته به اینکه ترک باشند یا چینی یا ایتالیایی یا اینکه یک نفره یا دو نفره، قیمت های گران تری نسبت به نمونه های وطنی دارند.

از سویی باید قبل از خرید دقت داشته باشید که بافت نهایی این نوع از مبلمان به صورتی باشد که هنگام خوابیدن روی آنها با سلیقه و ذائقه شما به طور کامل هماهنگی داشته باشد. جنس پارچه مبل یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه کنید. پارچه هایی با بافت درشت یا برجسته مناسب مبل های تختخوابشو نیستند. این مدل از پارچه ها با تمام زیبایی، موقع استفاده باعث آزارتان می شوند و بعد باید هزینه ای برای تعویض رومبلی در نظر بگیرید.به طور کل بافت هایی را که نرم و لطیف و مقاوم هستند، انتخاب کنید. همچنین می توانید ملافه ای را جداگانه برگزینید که به هنگام خواب و استراحت از آن روی تختخواب استفاده کنید.


اگر به دنبال مبلمان های تخت خواب شو مدرن تری هستید، پیشنهاد می کنم تا از مبلمان هایی که پشتی های تاشو دارند استفاده کنید، در زیر این مبلمان ها پایه هایی به صورت اهرم قرار دارد و زمانی که بخواهید از این مبل ها به صورت تخت استفاده کنید، تشک ها روی این اهرم ها قرار می گیرد.

بعضی از انواع مبلمان های تخت خواب شو آن هایی هستند که هر تکه آن ها قابلیت تا شدن و باز شدن دارد، این مبلمان ها انعطاف پذیری بیشتری دارند و در هر کدام از فضاهای داخلی خانه که بخواهید، می توانید از آن ها استفاده کنید، ولی به طبع سطح اشغال بیشتری هم در دکوراسیون داخلی خانه تان نیاز دارند.

هنگام خرید، الگو و طرح پارچه مبلی را انتخاب کنید که با اتاق شما هماهنگی داشته باشد، در نظر داشته باشید تنوع طرح و بافت این نوع مبلمان در بازار بسیار زیاد است. می توانید انواع گل دار، راه راه، چهارخانه و مدل های عروسکی را بنا بر سبک اتاق و نوع کاربرد آن انتخاب کنید. هنگام خرید کاناپه های تختخوابشو به پایه های آن دقت کنید. کاناپه هایی را خریداری کنید که پایه هایش با چسب به بدنه کاناپه محکم شده باشد. آن دسته از کاناپه هایی که با میخ به بدنه متصل می شوند بعد از مدتی شل می شود و باعث نامیزان شدن و لق خوردن تخت خواب می شوند. بهتر است به هنگام انتخاب کاناپه مورد نظر، آن را باز کنید و به روی همه نقاط آن بنشینید تا مطمئن شوید که همه نقاط آن مانند مرکز آن نرم و راحت است.

به هنگام خرید از مسوول فروش بپرسید که تشکی برای جایگزین کردن و تعویض کردن به هنگام خراب شدن تشک کاناپه دارند یا خیر، در این صورت می توانید با خیال آسوده خرید کنید. پایه های استیل که به بدنه مبل پرس می شود از کیفیت بیشتری نسبت به دیگر جنس ها برخوردار است. اگر انتخابتان کاناپه های پایه چوبی است بهتر است مطمئن شوید که پایه ها با چسب به بدنه کاناپه محکم شده باشند.آن دسته از کاناپه هایی که با میخ به بدنه متصل می شوند بعد از مدتی شل شده و باعث نامیزان شدن و لق خوردن تختخواب می شوند.

Author: mehman
معرفی نویسنده

دیدگاه‌ها  

0 مهتاب
سلام. میتونم حدود قیمت همین مدل کاناپه که در این صفحه گذاشتید بپرسم.ممنون می شوم اگر مراکز خرید اینجور مدلها را معرفی بفرمایید
باتشکر

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بخش های دیگر منتو

منتو دکور  منتو عروس منتو فان  منتو سلامت