منتو دکور

لرنو وب

وسایل دکوری زیبا در دکوراسیون اتاق خواباستفاده از وسایل دکوری زیبا تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی اتاق خواب دارد پس بهتر است از وسایل دکوری زیبا در دکوراسیون اتاق خواب برای طراحی استفاده کرد.

رنگ‌هاي ملايم و آرامش بخش هم براي تمام اتاق‌هاي خواب چه بزرگ باشند و چه کوچک توصيه مي‌شود. رنگ‌هاي روشن مانند آبي، زرد، سفيد و… علاوه بر اينکه رنگ‌هاي آرامش بخشي براي اتاق خواب هستند اتاق خواب‌هاي کوچک را هم بزرگ‌تر جلوه مي‌دهند.البته انتخاب رنگ سليقه‌اي است اما چنانچه اتاق خوابتان کوچک است اصلا به دنبال دکور کردن آن با رنگ‌هاي تيره نباشيد. براي قرار دادن وسايل شخصي خود مي‌توانيد از طراحي ديوارها يا قفسه‌هاي کوتاه و کم عرض استفاده کنيد. يعني به جاي آنکه با ميزهاي آرايش يا دراورهاي بزرگ فضاي اتاقتان را محدود و تنگ کنيد، وسايلتان را تا جايي که امکان دارد در اين قفسه‌ها يا ديوارها بچينيد.

شايد اتاق خواب شما چيزي که کم دارد يک صندلي راک يا ننويي با ظاهري کاملا مدرن است. اين صندلي ها آرامش خاصي را به شما مي دهند.

صندلي تابي، هيجان گم شده دکوراسيون منزل شما است. يکي از آن ها را خريداري کنيد و داخل اتاق خواب تان بگذاريدشان، آن وقت متوجه خواهيد شد که چقدر جاي اين وسيله ها در دکوراسيون داخلي اتاق خواب تان کم بوده است.

گاهي هم وسيله اي که اتاق خواب شما کم دارد استيکر ديواري است، لزوما اين وسيله ها نبايد جزو وسيله هاي دکوري باشند.

دکور اتاق خواب‌هاي کوچک هم امکان‌پذير است منتها با رعايت چند اصل کلي. اول آنکه در اين گونه موارد بايد در انتخاب وسايل اتاق خواب متناسب با متراژ آن دقت زيادي داشته باشيد. انتخاب تخت خواب‌هاي بزرگ براي اين اتاق‌ها اشتباه است و بهترين گزينه تخت خواب‌هاي فلزي يا فرفورژه است که حجم کمتري از اتاق را با کاربرد يکسان نسبت به سرويس‌هاي چوبي اشغال مي‌کند. از طرف ديگر شما مي‌توانيد از تخت خواب‌ها و وسايل چند منظوره‌اي استفاده کنيد که در بازار به نام تخت‌ها يا مبلمان تاشو شناخته مي‌شوند. اين گونه وسايل با نصب به ديوار خانه قابليت جمع شدن دارند و پس از پايان زمان استراحت مي‌توان آن را به کاناپه تبديل يا آن را به سمت ديوار جمع کرد.

Author: mehman
معرفی نویسنده

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بخش های دیگر منتو

منتو دکور  منتو عروس منتو فان  منتو سلامت