منتو دکور

لرنو وب

طراحی شیک و زیبای دکوراسیون آشپزخانه کوچک

طراحی شیک و زیبای دکوراسیون آشپزخانه کوچک طراحی شیک و زیبای دکوراسیون آشپزخانه کوچک تاثیر زیادی در طراحی دکوراسیون فضای داخلی منزل دارد و با رعایت برخی نکات ساده میتوان آشپزخانه ای سیار زیبا و شیک داشته باشیم. طراحي دکوراسيون آشپزخانه کوچک همواره يکي از دغدغه هاي افراديست که در منزل خود آشپزخانه ي کوچکي دارند. همانطور که ميدانيد داشتن يک آشپزخانه شاد و زيبا در هر خانه اي بسيار مهم و حياتيست. شما را با دکوراسيون داخلي آشپزخانه هاي کوچک با طراحي هاي متفاوت و مدرن آشنا خواهيم کرد. امروزه در بسياري از آپارتمان ها واحدهايي با فضايي کم ساخته مي شوند که داراي آشپزخانه هاي کوچک مي باشند اين محدوديت در فضا را مي توان با نگرشي ايده آل به ويژگي مثبت خانه خود تبديل نماييم ، اما چگونه ؟

در اين مطلب قصد داريم شما را يا چند نکته کليدي براي بزرگتر به نظر رسيدن آشپزخانه تان آشنا سازيم.

کابينت ها در آشپزخانه هاي کوچک نقش بسيار پر اهميتي را ايفا مي کنند. براي جمع آوري تمام لوازم آشپزخانه درون کابينت ها برنامه و ايده داشته باشيد اين کار فضاي دلبازتري از آشپزخانه شما به نمايش مي گذارد. مي توانيد با ايجاد قفسه و کشوهاي مختلف درون کابينت ها تمام وسايل آشپزخانه را درون کابينت ها قرار دهيد .

بي شک استفاده از کابينت رنگ روشن ، تاثير بسزايي در از بين بردن خلا فضاي کافي در آشپزخانه هاي کوچک دارد.

سطوح بسيار براق مانند استيل و کاشي هاي سراميکي نه تنها به آشپزخانه ي شما زيبايي و جذابيت مي بخشند، بلکه انعکاس نور طبيعي و مصنوعي را در فضا تشديد مي کنند و آن را بزرگ تر جلوه مي دهند. اين يکي از فوت و فن هاي طراحان براي آشپزخانه هاي کوچک است.

از آن جايي که در فضاهاي کوچک، حداکثر استفاده از هر سطح، متريال و عنصر طراحي در اولويت قرار دارد، بايد ايده هاي خلاقانه و کاربردي را به کار گرفت. مثلا در آشپزخانه سطوح کانتر براي کاربري هاي خاصي به کار مي روند که مي توان مانند ايده اي که در اين تصوير به کار رفته، کاربري بيشتري از آن ها گرفت. چيدانه قبلا شما را با ميز آشپزخانه چند منظوره براي داشتن دکوراسيوني متفاوت آشنا کرده است.

فضاي آشپزخانه را غرق در نور کنيد. خواه از رنگ هاي روشن و خواه از رنگ هاي تيره در آشپزخانه خود استفاده کنيد ، پرتو هاي نور تا حد ممکن فضاي آشپزخانه تان را بزرگتر نشان خواهند داد. از پرده هاي ساده در پنجره آشپزخانه استفاده کنيد يا به کلي آنها را کنار بگذاريد تا نوردهي کافي به محيط آشپزخانه داشته باشيد.

اگر از طرفداران کابينت هاي طرح چوب هستيد نگران کوچک به نظر آمدن آشپزخانه تان نباشيد فقط کافيست درآشپزخانه هاي کم عرض راه چوب را به عرض و در آشپزخانه هاي با طول کم برعکس عمل کنيد .
 
شايد در آينده آشپزخانه هاي کوچک و نقلي در دست اين مدل کابينت هاي استوانه اي شکل قرار بگيرد و در فروشگاه هاي لوازم خانگي مدل هاي آماده آنها را جهت فروش ببينيم. کابينت هايي که به اندازه يک يخچال سايد باي سايد فضا اشغال مي کنند ولي کاربر خود را با امکاناتي که در دل خود دارند اصلا لنگ نمي گذارند.


Author: mehman
معرفی نویسنده

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بخش های دیگر منتو

منتو دکور  منتو عروس منتو فان  منتو سلامت