منتو دکور

لرنو وب

در این مقاله می خواهیم به بررسی مفهوم طراحی سایت بپردازیم و می خواهیم ببینیم برای اینکه یک طراح وب سایت حرفه ایشویم از کجا باید شروع کنیم.در ادامه شرح وظایف یک طراح سایت را مورد بازبینی قرار می دهیم و ابزارهای لازم برای شروع کار طراحی سایت را معرفی می کنیم. پس اگر می خواهید پاسخ کدام آموزشگاه طراحی سایت بهتر است؟ را به خوبی بیابید حتما تا انتهای این مقاله را مطالعه بفرمایید.

مدت هاست که برگزاری دوره های طراحی سایت به صورت تئوری یا به صورتی برگذار میشود که در پایان دوره افراد تبدیل به طراح سایت نشده یا به صورت عملی نمیتوانند وارد بازار کار شوند.

 



بنابراین ما تصمیم گرفتیم در جهت رفع این مشکلات یک کارگاه کاملا کاربردی برگزار کنیم . این بار شرکت داده پردازان ایفانت با برند آموزشگاه طراحی سایت دوره طراحی سایت لرنو وب که از قدیمی های طراحی سایت و سئوی ایران است با همکاری شرکت داده پردازان ایفانت اقدام به برگزاری کارگاه های تخصصی طراحی سایت به صورت کاملا کاربردی و بر اساس تکنیک های روز کرده است.

آیا هزینه دوره ها بالاست ؟

خیر , این دوره که مجموعا 20 روز زمان می برد و سه ماه هم پشتیبانی پس از دوره دارد یک دوره ای است که برای شما خصوصی ارائه می شود و با ارائه تجربیات شما را دارای مهارت های حرفه ای در طراحی سایت می کند که می تواند درآمدهای بسیار بالایی برای شما به ارمغان آورد با یک حساب کتاب ساده می توان فهمید هزینه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت کار با این دانشی که یادگرفته اید می توانید صدها برابر این هزینه را بدست آورید .

اشنایی با مدرس:

محسن کریمی مدیرعامل شرکت داده پردازان ایفانت است . فعالیت حرفه ای خود را در زمینه آی تی در سال 87 آغاز کرد.دارای مدرک کارشناسی آی تی می باشد.

اگر بتوان 10تا از حرفه ای ترین سئوکارهای را نام برد یقینا نام محسن کریمی در بین آنها می درخشد.

سالها تجربه عملی و عمری که ایشان صرف سئو و تکنیک های آن کرده او را تبدیل به یک سئوکار فوق حرفه ای کرده است.

برخی از فعالیتهای مدرس

 

مدیر سایت لرنو وب (مرجع آموزش سئو)

محسن کریمی

مدیر عامل شرکت ایفا نت

مدیر مجموعه سایتهای منتو

مدیر اولین مرکز مشاوره سئو

مدیر seo موسسه پارسه

مدیر seo شرکت transfer ruhi نروژ

مدیر سئو irananbookstore سوئد

مدیر سئو jamco ترکیه

و...

 

 

Author: Super User
معرفی نویسنده

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بخش های دیگر منتو

منتو دکور  منتو عروس منتو فان  منتو سلامت